Wspomaganie suplementami jesienią

Słoneczne dni już dawno za nami, faktycznie czasem pojawia się jeszcze trochę jaśniejszych dni, jednak szara i ponura jesień jest w pełni. Ja jestem mocno zależna od słońca, zdecydowanie lepiej funkcjonuje kiedy jest jasno za oknem i świeci słońce. Ponura pogoda odbiera chęci do działania i obniża nastrój. Dlatego warto wspierać swój organizm najlepiej jak umiemy, oprócz odpowiedniej diety warto sięgnąć po suplementy. Jednak należy to robić z głową i absolutnie nie brać wszystkiego jak 'leci'.
Podstawą powinny być badania, które potwierdzą jakie mamy niedobory. Ja od zawsze miałam problem z niedoborem żelaza i magnezu, dlatego sięgam właśnie po takie suplementy. Plus dodatkowo suplementuję witaminy z grupy B oraz cynk. Wiele propozycji znajdziecie w suplementy Mibio, warto poczytać o wskazaniach i dobrać odpowiednio do potrzeb. Ja uważam, że suplementacja w połączeniu z ruchem i zdrową dietą faktycznie działa. 

Od października do mniej więcej kwietnia jest zdecydowanie za mało słonecznych dni, żeby organizm mógł wytworzyć odpowiednią dawkę witaminy D. Warto przekonać się na własnym organizmie jak niepozorna suplementacja witaminy D, oczywiście regularna, przynosi efekty w postaci lepszego samopoczucia, a przede wszystkim braku zmęczenia. Nie sądziłam, że również w przypadku osób dorosłych suplementacja witaminy D ma takie znaczenie.


Bardzo ważne jest również wspomaganie odporności dzieci. Wydaje mi się, że my mamy trochę łatwiej, bo moje córki lubią zarówno owoce jak i warzywa i nie mamy problemu z ich niedoborami. Jednak są dzieci, które nie przepadają za zdrowymi rzeczami i koniec, wtedy ta suplementacja jest jeszcze ważniejsza. 
U nas szczególnie sprawdziło się połączenie cynk + witamina C, odkąd młodsza córka regularnie przyjmuje te witaminy przeziębienia są już sporadyczne, a jeszcze jakiś czas temu ledwo wyszliśmy z jednej choroby to zaraz zaczynała się kolejna. 


Jeżeli macie opory przed przyjmowaniem czystego oleju lnianego to warto sięgnąć po Mibio Omega Regen SkinCare, który nie tylko poprawia stan skóry, włosów i paznokci, ale także wzmacnia odporność i spowalnia procesy starzenia. 


Odpowiednia suplementacja jest bardzo ważna, witaminy nie tylko pozwalają na utrzymanie dobrej odporności, ale także zapobiegają jesiennemu przygnębieniu i spadku formy. Jednak wszystko należy robić z głową, czytajmy i róbmy wyniki, a dopiero później dobierajmy suplementy. Ja polecam przejrzenie oferty Mibio, znajdziecie tam zarówno witaminy jak i suplementy diety dobrane do różnych potrzeb. 


Stosujecie suplementy?
Co najczęściej?

3 komentarze:

  1. Jesienią trzeba wspomagać organizm. Ja sama biorę suplementy, tylko nie zawsze pamiętam żeby brać je codziennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd biorę suplement diety głównie Wit. d, oleje omega,to już tak nie choruje, a w dodatku skóra i włosy zdecydowanie lepiej wyglądają. Jedynie co to zwracam uwagę na skład, musi być jak najbardziej naturalny 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Suplementuję się nie tylko jesienią. Aktualnie stosuję witaminę D i kompleks minerałów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger