sobota, 27 października 2018

ShinyBox Think Pink

Miesiąc październik jest szczególnym miesiącem dla kobiet, to czas profilaktyki raka piersi. To bardzo ważne, żeby regularnie się badać, a każda forma "przypomnienia" jest godna pochwały. Zapraszam na prezentację zawartości szczególnego pudełka. Mamy 6 pełnowymiarowych produktów plus kupon Cewe, a dodatkowo Ambasadorki otrzymały trzy produkty. Jak się prezentuje całość?





BIOTANIQE NATURALNY KREM ODŻYWCZY

Naturalny Krem Odżywczy Biotaniqe oparty na świeżej wodzie proaQua z technologią probiotyczną, która w inteligentny sposób wspiera mikroflorę skóry, długotrwale i dogłębnie nawilża oraz odżywia ją i chroni. Wzbogacony o D-Panthenol i wyjątkowo bogaty w kwasy Omega-6, witaminy i minerały Olej z Opuncji Figowej, który pozostawia skórę wygładzoną i silnie zregenerowaną. 

ok. 10 zł/ szt.

Z kremu jestem średnio zadowolona, bo wydaje mi się, że już nie pierwszy raz pojawia się w pudełku. Nie mniej jednak mam komu oddać i na pewno się nie zmarnuje. 


BEE NATURAL BALSAM DO UST

Bee Natural jest dla osób, które szukają bardziej naturalnego podejścia do życia i dla tych, którzy potrafią odróżnić koszt od wartości. Bee Natural to autentyczna wartość: naturalne składniki.

10,99 zł / 4,2 g

Pomadki ochronne i balsamy do ust to produkty, które schodzą w naszym domu w ilościach hurtowych. Wiele produktów do ust opartych jest niestety na parafinie i nie nawilżają ust tylko oblepiają. Pomadka wydaje się być ciekawa pod względem składu i mam nadzieję, że na dłuższą metę będę z niej zadowolona. 


OLIMP LABS SUPLEMENT DIETY APENCONTROL

Apecontrol to suplement diety w postaci kapsułek, stanowiący kompozycję składników aktywnych, wspomagających kontrolę masy ciała poprzez niwelowanie chęci podjadania oraz regulację metabolizmu makroskładników odżywczych. Zawiera m.in. takie składniki aktywne jak Garcinia Cambodia, ekstrakt z Guarany, Chrom czy Morwa Biała.

31,50 zł / opakowanie

Jeżeli chodzi o suplementy diety to jestem dość sceptycznie nastawiona, uważam, że wiele osób wykorzystuje suplementy jako zamienniki diety. Sama również mam problem z regularnością więc ograniczam ich stosowanie do minimum. 


KONTIGO POMADKA MOOV LIQUID LIPSMATTER SHOW-OFF

Płynna pomadka matowa o kremowej konsystencji zapewnia komfortowe, matowe wykończenie ust bez uczucia przesuszenia i lepkości. Dzięki niezwykle trwałej formulacji długo utrzymuje się na ustach nie rozmazując się, zapewnia długotrwały efekt, bez przesuszania. 

18,99 zł / 5,5 ml

Pierwsze co zasługuje na pochwałę to trwałość pomadki, bo faktycznie trzyma się niesamowicie długo. Dodatkowo ma bardzo ładny kolor i równomiernie schodzi z ust.




IL SALONE MILANO ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

Profesjonalna odżywka bez spłukiwania do farbowanych włosów. Testowana dermatologicznie. Odżywka do włosów farbowanych bez spłukiwania Eternal Spray leave-in Il Salone Milano polecana jest do codziennej pielęgnacji włosów, zwłaszcza tych suchych i łamliwych, tracących blask.

34,99 zł / 200 ml

Odżywki do włosów bez spłukiwania używam najczęściej, nie lubię czekać na spłukanie. Il Salon Milano miałam już przyjemność używać i jestem bardzo zadowolona z ich kosmetyków i mam nadzieję, że ta odżywka również przypadnie mi do gustu. 


DELIA COSMETICS KREM DO RĄK I PAZNOKCI WYGŁADZAJĄCY Z D-PANTHENOLEM

Krem Delia Cosmetics Extra Hand Care doskonale nawilża skórę rąk i zapewnia im potrzebne odżywienie. Formuła wzbogacona masłem shea i alantoiną sprawia, że skóra staje się aksamitna i gładka w dotyku. D-pantenol doskonale koi i łagodzi podrażnienia.

3,90 zł / 75 ml

Kremów do rąk, podobnie jak pomadek mam całe mnóstwo, szczególnie otwartych, dlatego ten pójdzie do mamy i mam nadzieję, że będzie zadowolona. 


LiqPharm Serum rozświetlające LIQ CC Serum Light 15% Vitamin C BOOST

Liqpharm, LIQ CC Serum Light 15% Vitamin C Boost to przeciwzmarszczkowy koncentrat rozświetlający z gamy dermokosmetyków Liqpharm. Serum LIQ CC dzięki wysokim stężeniom aktywnych składników redukuje proces starzenia skóry oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych.

ok. 62 zł/ szt.

To już moje drugie opakowanie serum, pierwszą buteleczkę niedawno skończyłam i chętnie otworzę kolejną. Serum na płynną formułę, jest niezapychające, a stosowane regularnie przynosi naprawdę dobre efekty. 


Naturativ Krem do twarzy 360°AOX

Naturalny krem pielęgnacyjny o wielokierunkowym działaniu. Zawiera kompozycję trzech tłoczonych na zimno olejów: wiesiołkowego, winogronowego i z lnianki siewnej. Oleje te bogate w kwasy omega-3, omega-6 i omega-9, znane są z właściwości przeciwutleniających i opóźniających procesy starzenia oraz regenerujących, łagodzących, nawilżających i stymulujących procesy naprawcze w skórze, m. in. regulujących prace gruczołów łojowych. 

ok. 192 zł/ szt.

Z marką Naturativ miałam już styczność wcześniej i z tego co pamiętam byłam zadowolona z działania produktów. Krem do twarzy jeszcze poczeka z kolejce, ponieważ aktualnie stosuję inny. 


Horfes bursztynowe mydełko „Aqua Baltic”

Bursztynowe mydło wytwarzane ręcznie, wyłącznie z naturalnych składników. Aktywny wyciąg z bursztynu (10%) pielęgnuje ciało, odżywiając je i nawilżając. Zawarte w mydle aminokwasy i składniki mineralne działają odżywczo, spowalniając procesy starzenia się skóry.

25 zł/ szt. 


CEWE kupon rabatowy



Jak oceniacie zawartość?
Pamiętacie o regularnych badaniach?

8 komentarzy:

  1. fajnie, że box jest już u Ciebie, mamy identyczny wariant

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozświetlacz bym przytuliła dla siebie hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem dobra passa tych pudełek została w tym miesiącu przerwana :D Całość ratują kosmetyki, które trafiły jedynie do ambasadorek. Poza tym zadowolona jestem tylko z kremu do rąk i balsamu do ust.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturalne kosmetyki to to, co uwielbia skóra mojej żony. Ja się do nich przekonuję, powoli :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.