niedziela, 30 czerwca 2019

NOU Cherry Blossom zapach lata

NOU Cherry Blossom zapach lata
Ogólnie jestem miłośniczką ciepłych, otulających i lekko orientalnych zapachów, na zimę i chłodną jesień są idealne. Jednak nie sprawdzają się one w ciepłe miesiące. Nie przepadam za słodkimi, cukierkowymi zapachami, na lato zdecydowanie wolę te świeże czy kwiatowe. 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać śliczny zapach od Cherry Blossom marki Nou, który oczarował mnie już od pierwszego powąchania. 


sobota, 29 czerwca 2019

Love beauty & planet seria z olejkiem różanym i masłem Muru-muru

Love beauty & planet seria z olejkiem różanym i masłem Muru-muru
Ładne opakowania przyciągają wzrok w drogerii i wydaje mi się, że jest tak nie tylko w moim przypadku. Większość kobiet jest wzrokowcami i tak to się zwykle kończy, że wrzucamy do koszyka produkty ładnie opakowane. Jednak nic w tym złego jeżeli produkt jest warty uwagi. 
To nie pierwsze moje spotkanie z marką Love beauty & planet. Miałam już serię kokosową, której recenzję możecie zobaczyć tutaj: seria z olejem kokosowym i kwiatem mimozy
Dzisiaj chciałam Wam przybliżyć serię z olejkiem różanym i masłem Muru-muru. Piękne opakowania z recyklingu cieszą oko, a jak jest z ich właściwościami? Przy ocenie tych produktach trzeba pamiętać, że nie są to kosmetyki naturalne i nie można ich oceniać pod tym kątem. 


piątek, 28 czerwca 2019

#PIĘKNASOBOTA / Jak zostać Ambasadorką Oriflame?

#PIĘKNASOBOTA / Jak zostać Ambasadorką Oriflame?
Jeżeli chodzi o marki katalogowe to właśnie Oriflame wiedzie prym. Nie tylko widać świetne nowości w katalogach, ale również wiele ciekawych inicjatyw. Tym razem Oriflame wraz z Ambasadorką Natalią Szroeder ogłaszają #pięknąSobotę, która ma sprawić, aby ten dzień stał się dniem piękna. Dla wielu z nas sobota kojarzy się z wielkim sprzątaniem, a przecież nie musi tak być.
Jesteśmy przede wszystkim kobietami i każda powinna mieć chwilę tylko dla siebie. 

Oriflame kontynuuje swoją misję mówienia głośno o tym, że każda kobieta może być piękna tak, jak chce i używać produktów takich, jak chce. A teraz również i Ty możesz dołączyć do Natalii i zostać Ambasadorką! Poniżej wskazówki co trzeba zrobić, a teraz zapraszam na szybki pogląd letnich nowości Oriflame. 

czwartek, 27 czerwca 2019

Dziewczynki kochają LOL Suprise

Dziewczynki kochają LOL Suprise
Oszaleję chyba przez tą pogodę, wczoraj dużo ponad 30 stopni, dzisiaj już 23 i silny wiatr. Jednak w z jednej strony przyda się trochę chłodniejszego powietrza, bo wczoraj nie było czym oddychać. Mam nadzieję, że pogoda nie zrobi psikusa na wyjazdy i się nie popsuje, bo różnie to bywa. 

A w temacie wakacji u nas wymyślanie przeróżnych aktywności trwa nadal, obie dziewczynki mam w domu więc jest co robić. Umilamy sobie czas czym tylko się da, a dzisiaj mam propozycję dla mam dziewczynek./ 
U nas fascynacja laleczkami LOL trwa nadal, chociaż w międzyczasie przewija się mnóstwo innych zabawek. Małe laleczki pokochało wiele dziewczynek, jednak jeżeli chodzi o same laleczki to mamy ich już sporo, a teraz przyszedł czas na akcesoria i inne produkty związane z LOL Suprise. 
Przyznam szczerze, że sama polubiłam te laleczki, dają moim dziewczynkom dużo radości przy otwieraniu kul i tylko dwa razy trafiłyśmy na taką samą. 

wtorek, 25 czerwca 2019

Nowości z katalogu 8 Oriflame

Nowości z katalogu 8 Oriflame
W tym roku lato nie nawaliło, piękna pogoda trwa. Jestem ciepłolubem i muszę wygrzać się na zapas. Planów urlopowych mamy sporo i mam nadzieję, że pogoda dopisze całe lato. 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka ciekawych produktów z aktualnego katalogu Oriflame. Perfumy to jest coś co mogę Wam polecić śmiało z zamkniętymi oczami. Są bardzo trwałe i niedrogie, a gama różnych zapachów na tyle duża, że każdy znajdzie coś dla siebie. 


poniedziałek, 24 czerwca 2019

Co robić z dzieckiem w wakacje? Dixit i Mam OKO

Co robić z dzieckiem w wakacje? Dixit i Mam OKO
Nareszcie zaczęły się upragnione wakacje, w sumie chyba tylko dla dzieci upragnione. Dla kogoś kto pracuje w domu i ma w gratisie dwójkę dzieci do opieki to mało komfortowa sytuacja. Jednak staram się atrakcyjnie wykorzystać ten czas dla dzieci. Możemy jeździć, zwiedzać, spacerować, ale kiedy przychodzi deszczowa pora staramy się zorganizować coś w domu. Naszą najbardziej lubianą rozrywką są gry planszowe, do tej pory grałam przeważnie ze starszą córką, ale widzę, że i młodsza się wkręciła. 



niedziela, 23 czerwca 2019

Propozycje prezentów na Dzień Ojca

Propozycje prezentów na Dzień Ojca
Pamiętacie te czasy kiedy dla rodziców malowało się laurki i to było najpiękniejszym prezentem? ;) Aktualnie dawno już wyrosłam z laurek i co roku głowię się nad prezentami. 
Dużo mniejszy problem z zakupem prezentu mam dla mamy. Jeżeli chodzi o prezent na dzień ojca to co roku głowię się co mu podarować. Zapytany czego potrzebuje, odpowiada, że już wszystko ma albo ze wszystkiego się będzie cieszył i weź bądź mądry ;) Jednak każdy najlepiej zna swojego tatę i wie jaki prezent sprawiłby mu radość. Mój tato jest typem człowieka, który cieszy się ze wszystkiego, jednak staram się, żeby prezenty były praktyczne. Jesteście ciekawi moich propozycji na prezent dla taty? A może sami macie jakieś ciekawe inspiracje? Podzielcie się swoimi pomysłami na prezenty dla taty.




piątek, 21 czerwca 2019

PORCJA DOBRA zdrowy zamiennik jajka niespodzianki

PORCJA DOBRA zdrowy zamiennik jajka niespodzianki
Chyba każdy z Was doskonale zna popularne jajko z niespodzianką. Kiedyś miałam całe kartony tych mini zabaweczek, niektóre jeszcze niedawno odnalazłam w szafie u babci. Sama idea jest fajna, jednak moje dziewczyny czekoladowe jajka odkładały i zabierały się za zabawki. Nie raz było wielkie rozczarowanie, bo w środku nie było figurki, a np. coś kilka plastików do składnia. Kiedyś sporadycznie zdarzały się rozczarowania, a teraz mam wrażenie, że ciężko trafić na coś fajnego. 

Jednak mam dla Was świetną alternatywę i w dodatku zdrową. A mianowicie kostkę z niespodzianką Porcja Dobra. Kolorowa kostka skrywa zdrowy smakołyk, zabawkę niespodziankę oraz dobrokartę. Dobrokarty jak sama nazwa wskazuje uczą dobroci, wdzięczności oraz życzliwości, a także mają wywołać uśmiech na twarzy. 


czwartek, 20 czerwca 2019

"Witaj piękna Polsko" odmieniamy swoją okolicę

"Witaj piękna Polsko" odmieniamy swoją okolicę
Na pewno każdy z nas lepiej czuje się w ładnym otoczeniu. Ładne i zadbane miejsca nie tylko uspokajają, ale również sprawiają, że chce się do nich wracać. Podobnie jest z naszymi mieszkaniami, jeżeli mam w domu czysto, to chce mi się w nim przebywać. Dodatkowo bałagan nie tylko mnie rozdrażnia, ale powoduje, że nie mogę się skupić. Mówią, że jeżeli mamy dzieci to trzeba się uzbroić w cierpliwość i zacząć sprzątać dopiero kiedy wyjadą na studia. 
Jednak ja uważam, że dzieci również można nauczyć sprzątania. U nas głównie polega to na tym, że pozbywamy się uszkodzonych zabawek i oddajemy te, którymi dziewczynki się już nie bawią. Pomogło również to, że powiedziałam, że w pokoju, w którym jest bałagan gorzej się śpi i dziewczynki ogarniają na koniec dnia swój pokój. 


wtorek, 18 czerwca 2019

Co dać w ramach podziękowania dla nauczyciela?

Co dać w ramach podziękowania dla nauczyciela?
Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o dawaniu drobnych prezentów dla nauczycieli. W okresie przedszkola raczej nie robiłyśmy nic takiego, bo uważałam, że nauczycielki po prostu robią swoje. Na dobrą sprawę nie dziękujemy również pani ekspedientce w sklepie, że nas obsłużyła. Uważam, że podziękowanie należy się za coś ponad to co powinno się zrobić. 
Pierwsza klasa mojej córki pokazała mi oblicze nauczyciela zupełnie inne niż do tej pory. Trafiłyśmy na panią, która uwielbia pracę z dziećmi, a do tego jest w stanie skutecznie uczyć. Moja córka obawiała się "nudy" w szkole, ale przez cały rok chętnie chodziła na zajęcia i to głównie zasługa jej pani.
Lekcje nie były typowe, pani starała się przygotować każdy temat tak, żeby zaciekawić dzieci. Robienie koktajli tematycznych, częste wyjścia w różne ciekawe miejsca czy omawianie tematów lekcji w sposób ciekawy dla dzieci, rozrywkowy, a zarazem dający dla dzieci dużo nowych doświadczeń. Pod koniec roku pani zorganizowała dla "pierwszaków" Zieloną szkołę, wszystkie dzieci wróciły zachwycone, a na dobrą sprawę większość z nich nie chciała wracać. 

Mając na względzie cały rok ciężkiej pracy i to, że dziecko jest zachwycone zajęciami uważam, że pani należą się szczególne podziękowania. Tym bardziej, że mam porównanie do tego co robią inne klasy pierwsze. Trafiła nam się naprawdę świetna pani i aż szkoda, że w czwartej klasie będą musieli się pożegnać.

Jeżeli również macie fajne panie Waszych dzieci to warto zerknąć na stronę MyGiftDNA, jestem pewna, że znajdziecie tam ciekawe inspiracje na prezent dla nauczyciela.


poniedziałek, 17 czerwca 2019

Blizcare: jak pozbyć się blizn w domu?

Blizcare: jak pozbyć się blizn w domu?
Każdy z nas na pewno boryka się z problemem różnego rodzaju blizn. Od dziecka nie jesteśmy zamykani w szklanej kuli, która chroni przez urazami więc skaleczenia czy złamania są raczej na porządku dziennym. Na dobrą sprawę mam kilka blizn, które przypominają mi wspaniałe czasy mojego dzieciństwa i czasem fajnie jest powspominać również dzięki bliznom, jakkolwiek to brzmi. ;) Kiedyś były to raczej drobne urazy, oprócz złamań kończyn, bo byłam raczej szalonym dzieckiem. W okresie dorosłości tych blizn jest już mniej, ale kiedy zostałam mamą zostały u mnie dwie blizny pooperacyjne. Mimo, że nie są one widoczne na co dzień to próbowałam się ich pozbyć, a przynajmniej je rozjaśnić. Na rynku jest wiele różnych specyfików, jednak nie każdy wykazuje jakiekolwiek efekty.
Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o plastrach i żelu na blizny Blizcare oraz o tym jak w domu, rozjaśniłam sobie blizny pooperacyjne. 


sobota, 15 czerwca 2019

Nowoczesne, wegańskie szczotki do włosów

Nowoczesne, wegańskie szczotki do włosów
Pielęgnacja włosów to nie tylko produkty jakich używamy do mycia i odżywiania. To także sposób w jaki o nie dbamy. Moje włosy przeszły wiele, zaliczyły całe mnóstwo różnych kolorów, poprzez rozjaśnianie i wracanie do ciemnych w dość krótkim czasie. Do tego codzienne prostowanie prostych włosów, chyba, żeby były bardziej proste? Nie wiem, nie pytajcie ;) Tarcie ręcznikiem i czesanie na siłę mokrych włosów? Tak, to też zaliczyłam.
Na blogu możecie zobaczyć moją włosową metamorfozę w zakładce "moja włosowa historia". Aktualnie jestem na etapie, w którym znam swoje włosy i wiem czego potrzebują, żeby wyglądać dobrze. Przechodziłam też etap nakładania dosłownie wszystkiego co się dało na włosy i tak naprawdę nie wiedziałam co im służyło, a co nie. Teraz nakładam dużo mniejszą ilość produktów, bo wiem już co im służy, a co nie. A dodatkowo nauczyłam się delikatnie obchodzić z włosami. Po myciu, nakładam serum i zostawiam je w spokoju, a czeszę dopiero suche włosy.
Moja starsza córka na kręcone włosy i dopiero uczę się z nimi obchodzić, jednak dużo dało czesanie  mokrych włosów, odwrotnie niż prostych. Rozczesanie suchych włosów powodowało, że włosy traciły skręt i robił się puch. Muszę jeszcze nauczyć się wielu trików, ale jesteśmy na dobrej drodze.

W kwestii pielęgnacji włosów kluczową rolę odrywają również szczotki do włosów i grzebienie. Grzebień mam jeden, drewniany z szeroko ustawionymi zębami, jednak wybór szczotki jest dużo trudniejszy. Na rynku mamy obecnie całą masę różnych szczotek do wyboru. Ja również wypróbowałam już wiele różnych szczotek. Sławny Tangle Teezer sprawdzał się u mnie jakiś czas, a później przestał spełniać swoją rolę i tylko mnie denerwował. Wróciłam więc do typowych szczotek i dzisiaj chciałam Wam powiedzieć kilka słów jak sprawdzają się szczotki do włosów marki ilū.


czwartek, 13 czerwca 2019

Skuteczne wybielanie zębów: Dr. Martin Schwarz Expert 38%

Skuteczne wybielanie zębów: Dr. Martin Schwarz Expert 38%
W temacie wybielania zębów można powiedzieć, że jestem laikiem. Mam dość jasną kość jeżeli chodzi i zęby, jednak zgubiło mnie codzienne picie kawy i herbata wpijana litrami zimą. Całe szczęście nie palę papierosów, bo byłoby zapewne dużo gorzej. 
Po raz pierwszy wybielaniem zębów zainteresowałam się przed swoim ślubem, jednak postawiłam wtedy na paski wybielające i pasty. Aktualnie stosuję pasty ochronne, bo te wybielające zrobiły mi trochę więcej szkody niż pożytku. 
Metod wybielania zębów jest całe mnóstwo, jednak nie wszystkie są bezpieczne oraz nie wszystkie dają dobre efekty. 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać mały, niepozorny produkt, który zmieści się w każdej damskiej torebce, a działa naprawdę świetnie. Niedawno zakończyłam kurację Dr. Martin Schwarz Expert 38%  i chciałam Wam opowiedzieć o moich wrażeniach.


poniedziałek, 10 czerwca 2019

Czy zdrowe słodycze rzeczywiście istnieją?

Czy zdrowe słodycze rzeczywiście istnieją?
Wydaje mi się, że łatwiej byłoby odizolować dzieci od słodyczy, kiedy rodzice za nimi nie przepadają. Jednak z drugiej strony dziecko z różnych stron spotyka się ze słodyczami i ciężko temu zaradzić. Ja jestem zdania, że słodycze owszem, ale nie zamiast posiłku i w ilościach kontrolowanych przez rodziców. U nas sprawdzał się schemat, że słodycze jemy w weekendy i wybrany dzień tygodnia, ale bez takich sztywnych ram. Kiedy chciało nam się coś słodkiego w tygodniu to owszem pozwalaliśmy sobie i nie jedliśmy na siłę słodyczy w weekend, bo trzeba. 
Jednak zarówno my rodzice jak i nasze córki uwielbiamy słodycze i dość ciężko byłyby nam zrezygnować z nich całkiem. Latem zamieniamy produkty czekoladowe na lody oraz niezliczone ilości owoców. 
Na dobrą sprawę aktualnie cukier możemy znaleźć prawie wszędzie. Gorszy jednak od cukru jest syrop glukozowo - fruktozowy, znajdziecie go niestety nie tylko w słodyczach. Nie jestem typem, który dokładnie analizuje składy w sklepach, ale to dlatego, że zakupy zajmowałyby mi wtedy kilka godzin. Nie mniej jednak staram się rzucić okiem na skład produktów, które kupuję szczególnie dla córek.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać słodycze, które możemy dawać dzieciom bez wyrzutów sumienia. Będąc w ciąży z drugą córką miałam cukrzycę, dlatego nie obce są mi naturalne zamienniki cukru. Wbrew pozorom nie są takie złe, to tylko kwestia przestawienia się z cukru na coś zdrowszego. Kiedyś nie wyobrażałam sobie nieposłodzonej kawy, a od kilku lat piję ją bez cukru. Dlatego uważam, że każdy nawyk da się zmienić, warto tylko wytrwać.

Zdrowy Lizak to pudrowe lizaki z ksylitolem, które występują w 3 rodzajach:
- na ząbki, kości i odporność
- na koncentrację i odporność 
- na gardło

Dwa pierwsze lizaki posiadają znak akceptacji Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego. Znak ten został przyznany na podstawie badania klinicznego w klinice stomatologicznej we Wrocławiu. 
Wyniki badania wskazują iż Zdrowy Lizak Mniam Mniam może być stosowany w celu zwiększenia higieny jamy ustnej. Firma ma pozwolenie na używanie określenia "zdrowy", ponieważ spożywanie żywności zawierającej ksylitol zamiast cukru pomaga w zachowaniu mineralizacji zębów.
Lizaki występują w 3 smakach, a ich składy różnią się tylko zawartością suszonych owoców. Lizaki na gardło są na razie tylko o smaku malinowym, ale to chyba najbardziej lubiany przez dzieci smak więc nam jak najbardziej odpowiada. 
Moim zdaniem to taka forma pastylek na bolące gardło tylko w wygodniejszej formie lizaka. 

sobota, 8 czerwca 2019

REVERS HD Beauty Lipstick pomadka Zoey

REVERS HD Beauty Lipstick pomadka Zoey
Matowe, zastygające pomadki latem to nie jest najlepszy pomysł i mimo mojego uwielbienia ich, odstawiam je na chłodniejsze miesiące. Latem stawiam na coś lżejszego i delikatniejszego. W sumie to aż wstyd się przyznać jaki mam zapas produktów do ust, ale pocieszam się, że pewnie większość z Was ma podobny ;)
Zapraszam dzisiaj na kilka słów o pomadce od Revers w pięknym odcieniu Zoey. 


czwartek, 6 czerwca 2019

(Nie) zwykłe lale od Symag

(Nie) zwykłe lale od Symag
Dacie wiarę, że praktycznie cały okres jesienno - zimowy byłyśmy zdrowe, a teraz co raz przyczepia się jakieś przeziębienie? 30 stopni za oknem, a my chore. No, kto to widział taki cyrk. Wychodzą zimne shake i lody. ;)
Jednak dość o pogodzie, bo mam Wam do pokazania prawdziwe cuda. Zawsze kiedy dziewczynki dostają nowe lalki przypominają mi się słowa mojej babci: "za moich czasów to jedna lalka była". Faktycznie tak było, było dosłownie kilka zabawek i dzieci nie narzekały, bo zwyczajnie nie miały innej możliwości. Teraz faktem jest, że dzieci mają dosłownie zasypane zabawkami pokoje. Jednak nawet jeżeli ja ograniczam prezenty, to przecież są jeszcze babcie i ciocie, a przecież zabronić nie mogę ;)
Z kolei z drugiej strony uważam, że czas płynie tak szybko, że trzeba pozwolić dzieciom się bawić. Przecież niedługo moje dziewczynki wyrosną z zabawek, będą spędzać więcej czasu poza domem, aby finalnie wyfrunąć. Dlatego uważam, że trzeba dać dzieciom wszystko co najlepsze, a przede wszystkim podarować im swój cenny czas, bo bardzo szybko nam tego zabraknie.


wtorek, 4 czerwca 2019

ShinyBox Step Into THE BEAUTY maj 2019

ShinyBox Step Into THE BEAUTY maj 2019
Przez ostatnie opóźnienie miesiąc dosłownie przemknął i już mamy kolejny box, tym razem majowy zestaw. Przyszły upały, a więc czas relaksu w hamaku z dostępem do świeżych truskawek, uwielbiam ten okres. Przyznam, że ostatnie boxy nie były rewelacyjne, ale warto było czekać na zestaw majowy. Zresztą, spójrzcie sami. ;)


poniedziałek, 3 czerwca 2019

REVERS podkład Naked Skin Match

REVERS podkład Naked Skin Match
U Was też takie piękne słoneczko? Nareszcie zapowiadają się pięknie co najmniej 2 tygodnie. A mam cichą nadzieję, że to początek pięknego lata ;) Słońce teraz tak szybko opala, że wystarczy dosłownie pół godziny na słoneczku i już mam ślady po balerinkach ;)
Latem najchętniej w ogóle zrezygnowałabym z podkładu, ale jakoś lepiej się czuję z makijażem. Może kiedyś przyjdzie czas, że porzucę makijaż latem, ale na razie delikatny musi być. Wraz z falą ciepła odstawiam też te cięższe podkłady, na rzecz tych lekkich lub mineralnych. 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać podkład matujący od Revers, jak się sprawdził? Będzie pasował na lato czy niekoniecznie?


Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger